Gå till innehåll

Projektarbete.


BA2

Recommended Posts

Nu är det sista året på gymnasiet här, och fortfarande har jag inte gjort en film som jag kan ta och säga "se här, det här är bra, jag vore en tillgång till er ifall ni lät mig plugga på er skola, eller få pengar för något, eller whatever, bara säg att jag är bra!"

 

Det tänkte jag ändra på med projektarbetet. Jag arbetar med två andra killar i min klass, så vi hade tänkt oss göra en film i tre delar där vi regisserar och skriver manus till var sin del. Mitt är först ut och ska därför berätta lite om vad som hänt i den värld filmen utspelar sig i. Fast egentligen vet man inte så mycket, förutom att helvetet har brakat löst och kaos råder överallt. Ingen fördjupning i det då det antingen blivit politiskt eller svårt att leva upp till.

 

Det här är första utgåvan och jag är medveten om en del grejer. Fast jag låter er upptäcka dom och förhoppningsvis ännu mer som jag inte kan sätta fingret på men som jag vet drar ner helhetsupplevelsen. Mitt main theme som jag hade från början råkade komma i undanskyn men ni får läsa först så att ni inte suggesteras att tro på något som inte finns med att uppfatta i manuset.

 

Shoot, I'm ready. ;)

 

Edit: Manuset är klart, paranoinan sprider sig och jag tar ner det från nätet.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...