filmkotten Posted November 11, 2005 Share Posted November 11, 2005 Hej! Jag skall lämna en reklamfilm till en studio som skall lägga på speakertext och sedan mastra den. Dom vill ha filmen i QW format. Hur skall jag exportera den till det formatet? Jag utgår från Adobe premiere pro. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munthe Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Dom menar nog QT (QuickTime) och då med t ex "Animation" codecen för okomprimerat. Export > Movie i PPro. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filmkotten Posted November 14, 2005 Author Share Posted November 14, 2005 [citat=Munthe]Dom menar nog QT (QuickTime) och då med t ex "Animation" codecen för okomprimerat. Export > Movie i PPro.[/citat] Ja visst menade jag QT... vet inye hur jag tänkte. Tack för hjälpen 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts