Troma Team Posted November 6, 2005 Posted November 6, 2005 Hejsan! Jag undrar om det är någon som vet vart man kan få tag i en hel uniform likt den frälsningsarmén använder när dom uppträder på våra gator och torg... 0 Quote
DanyaelX Posted November 6, 2005 Posted November 6, 2005 tja.. detta är bara en vild gissning men... från Frälsnings Armen? Fråga, de brukar ju gilla att få ut sitt budskap så de ställer nog upp. Men med tanke på att du kallar dig för TromaTeam så har jag en gnagande känsla av att de kanske inte är så intresserade av din film? Du kanske får göra en Ed Wood, lura en kristen organisation att han gör en film om det kristna budskapet, men i verkligheten spelade han in "Plan B from outer space"... Snacka om att de var sura =) C. 0 Quote
Troma Team Posted November 7, 2005 Author Posted November 7, 2005 hehe det låter tufft som fan gjort! men jag ska egentligen inte ha det till någon film just nu, utan som scen klädsel när vi spelar med bandet.. 0 Quote
DanyaelX Posted November 8, 2005 Posted November 8, 2005 tja du... Om det måste vara en svensk dräkt så är ju Ebay inte intressant.... Men annonsera, gå till erikshjälpen, myrorna och kolla in loppmarknader eller dödsbo. Det finns säkert, men det tar nog ett tag innan du hittar en. Lycka till C. 0 Quote
Recommended Posts