erik_yeah Posted July 24, 2003 Share Posted July 24, 2003 nån som vet hur man gör omslag till vhs fodral?? typ en framsida, baksida o titeln imitten .. allt måste ju vara på samma papper.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadulet Posted July 24, 2003 Share Posted July 24, 2003 Finns det inte mallar till sådana fodral? Mitt förslag är att du GÖR RÄTT, det brukar funka för mig i alla f. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
street Posted July 24, 2003 Share Posted July 24, 2003 när jag gjorde så gick jag in på nån sida på internet o laddade hem en bild från ett fodral som var i rätt format. sedan suddade jag ut allt o behöll vissa riktlinjer för där fikningarna skulle vara...det blev bra prova det.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik_yeah Posted July 24, 2003 Author Share Posted July 24, 2003 jag hittade en VHS mall i psd (photoshop) format som funkar riktigt bra! tack för tipsen :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik_yeah Posted July 24, 2003 Author Share Posted July 24, 2003 Såhär blev det! Inget mästerverk precis men jag är nöjd med det.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadulet Posted July 25, 2003 Share Posted July 25, 2003 haha den blev ju bra för fan. Om filmen är minst lika bra som omslaget så är den väl värd att se. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik_yeah Posted July 26, 2003 Author Share Posted July 26, 2003 Tackar! :) Nja.. filmen blev väl ok! skall lägga upp trailern till filmen på nån sida ifall någon vill se den. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts