Nixxon Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Hej ..Har nu börjat lite med After effects och undrar hur man får in ett Ae project till adobe premiere 6.5 eller 7.0. När jag ska försöka att importera klippet till 7.0 så står det: No importer found that supports this file type. Hur ska jag fixa det ??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munthe Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 [citat=Nixxon]Hej ..Har nu börjat lite med After effects och undrar hur man får in ett Ae project till adobe premiere 6.5 eller 7.0. När jag ska försöka att importera klippet till 7.0 så står det: No importer found that supports this file type. Hur ska jag fixa det ???[/citat] Det går inte. Du måste rendera ut ur AE och sedan importera filen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nixxon Posted October 21, 2005 Author Share Posted October 21, 2005 ok...takk så mykke :p 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts