Stefan Zyb Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 Hur skriver man när en röst berättar. Tex. En går genom staden och personens egna röst säger det han tänker på. Hur skall man skriva det på ett manus? 0 Quote
Santafantasma Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 menar du så här: 13. Ext. Grusvägen. Kväll Gunnar går runt på vägen. Gunnar (v.o) Varför går jag här? v.o = voice over 0 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.