spektra Postad 28 maj 2005 Postad 28 maj 2005 Har fått tips om att skicka min synopsis till en regional resurscentrum. Vad jag vet så finns en som heter "Film i Stockholm." Är det där, eller finns det några andra man kan skicka till? Tack för alla svar. 0 Citera
final_cut Postad 28 maj 2005 Postad 28 maj 2005 [citat=spektra]Har fått tips om att skicka min synopsis till en regional resurscentrum. Vad jag vet så finns en som heter "Film i Stockholm." Är det där, eller finns det några andra man kan skicka till?[/citat] http://www.voodoofilm.org/adresser/cat.aspx/6/ 0 Citera
Ecketechboy Postad 28 maj 2005 Postad 28 maj 2005 Ja det beror ju på vad du vill gära med manuset! Du kan självklart skicka in manuset till film i stockholm, men de har verkligen inga pengar alls just nu. Tanken med regionala resurscentran är att få stöd på olika sätt, främst produktionsstöd. ''Kravet för att söka någon annanstans än sthlm är att du ska spela in filmen i tex "väst" om du nu ska söka pengar hos film i väst osv. mors 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.