mats100 Posted April 2, 2005 Posted April 2, 2005 Jag undrar om det går att omvandla +format till -format , tex med Nero? /Mats 0 Quote
p-a Posted April 2, 2005 Posted April 2, 2005 enklast är nog att kopiera skivan till en imagefil på hårddisken och sen är det bara bränna den på DVD- /p-a 0 Quote
mats100 Posted April 2, 2005 Author Posted April 2, 2005 Jag har redan filmen som en imagefil på hårddisken. Kan man bestämma formatet i Nero när man bränner? Tack på förhand! /Mats 0 Quote
p-a Posted April 2, 2005 Posted April 2, 2005 om det är - eller + har bara att göra med vilken skiva du bränner på, imagefilen kan du med andra ord bränna på både DVD- och DVD+, förutsatt att din brännare kan hantera båda formaten. /p-a 0 Quote
mats100 Posted April 2, 2005 Author Posted April 2, 2005 Okej Då är det något annat som strular med skivan. Tack för svaret /Mats 0 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.