TrySh Posted March 21, 2003 Share Posted March 21, 2003 Jag går sista året på ett Mediaprogram och gillar att redigera film. Det enda stället jag egentligen har tillgång är på skolan så nu när jag går ut har jag tänkt göra en egen studio hemma. Nån som kan ge mig lite tips på billiga komponenter? Måste egentligen bygga om hela datorn förutom ram-minnet och skärmar+tv har jag... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamstjarnljus Posted March 25, 2003 Share Posted March 25, 2003 "and like that, phuo! he's gone" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nille Posted March 27, 2003 Share Posted March 27, 2003 hm, vad ska du har för studio ?? en ljud eller film ? :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrySh Posted April 2, 2003 Author Share Posted April 2, 2003 Till film...Det ska inte vara nån proffs anläggning 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts