gimpy Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 hej vet inte om ni som läser detta har läst mitt andra inläg, men iallafall, jag har har löst problemet nu med ett decoder program, så jag kodade om avi filerna. men nu har jag ett annat problem, när jag lägger in det i premiere så hackar det så pass mycket att jag knappt kan jobba med det. först så tänkte jag koda om det med en annan fps rate, men helt plötsligt funkar det inte, är det någon som har en lösning på mitt problem så är jag evigt tacksam. klockan tickar MVH\\gimpy 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 testat koppla ur DV kameran?... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimpy Posted March 14, 2005 Author Share Posted March 14, 2005 jag använder inte någon kamera, jag försöker redigera en fil som jag tankat hem 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
warpz Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 bara en fråga, var tankade du hem programet som ändrade codec ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimpy Posted March 14, 2005 Author Share Posted March 14, 2005 kommer inte ihåg =P men han som tipsade om det sa att det var ett bra program, och han redigerar rätt mycket på fritiden. jag skulle behöva något som kan ändra fps raten, jag tror att det är det som vart felet när jag codade om förra gången.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts