Mikael Palm Posted March 9, 2005 Posted March 9, 2005 Hej Är det någon här som kan ge mig lite synpunkter på vilket videoredigeringsprogram som är vettigt att använda. Använder för närvarande Pinnacle Studio 9.41 vilket är mycket program för pengarna och lättanvänt, men instabilt och rejält buggigt. Är Adobe en bättre programvara? Tips tack! Mikael 0 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.