herrfisk Posted March 6, 2003 Posted March 6, 2003 Hejsan! Jag har ett problem med premiere. När jag spelar upp min film börjar den snabbspela efter typ tio sekunder fast det varijerar när den börjar snabbspola. Ingen aning vad jag ska göra är det någon som upplevt samma problem eller kan hjälpa mig? Tack så jätte mycket på förhand!! /Filip H 0 Quote
Dionysos Posted March 24, 2003 Posted March 24, 2003 Hej Herrfisk Jag hade samma problem på min förra dator (P3 450 Mhz 256Mb ram). Problemet ligger i att datorn är för slö så länge ingen här kan bevisa motsatsen för mig. Jag köpte en ny hårddisk, Snabbare men det hjälpte inte. Jag märkte att problemet uppkom tydligare om man la till musik. Ett tips är att första rendera klippen och sedan ta in det färdiga klippet som ett eget klipp och då lägga på ev musik. Det fungerarde bättre för mig. Idag kör jag på en P4 2,0Ghz 512 Ram och det fungerar perfekt. 0 Quote
Dionysos Posted March 24, 2003 Posted March 24, 2003 Hej Herrfisk Jag hade samma problem på min förra dator (P3 450 Mhz 256Mb ram). Problemet ligger i att datorn är för slö så länge ingen här kan bevisa motsatsen för mig. Jag köpte en ny hårddisk, Snabbare men det hjälpte inte. Jag märkte att problemet uppkom tydligare om man la till musik. Ett tips är att första rendera klippen och sedan ta in det färdiga klippet som ett eget klipp och då lägga på ev musik. Det fungerarde bättre för mig. Idag kör jag på en P4 2,0Ghz 512 Ram och det fungerar perfekt. 0 Quote
herrfisk Posted March 25, 2003 Author Posted March 25, 2003 Ok. Tack för svaret! Jag har samma prestanda på min men det är tydligen inte där problemet ligger... tack! /Filip 0 Quote
andersblom Posted April 20, 2003 Posted April 20, 2003 Hej. Problemet med Premiere som börjar snabbspola beskrevs förra året på Adobes hemsida. Jag hade samma problem i höstas men efter att installerat först en 6.01 och sedan 6.02 försvann felet. Lycka till 0 Quote
Recommended Posts