Daniel Hållquist Postad 17 februari 2005 Postad 17 februari 2005 Vad tycker ni om honom? Jag har bara sett Kids och Ken Park som han skrivit manus till och som Larry Clark regisserat. Hur är filmerna där Harmony själv står för regin? Var finns de att få tag på? 0 Citera
street Postad 17 februari 2005 Postad 17 februari 2005 Jag gillar honom väldigt mycket. Hans regidebut "gummo" borde gå o få tag på i vilken välsorterad videobutik som helst. Han andra film "julien donkey -boy", en film i dogme serien kan vara lite mer tricky att få tag på. Den får du nog beställa på internet. Sedan kan du ju kolla in en Sonic Youth musikvideo som han gjort, monday tror jag den heter eller nåt sånt 0 Citera
Daniel Hållquist Postad 17 februari 2005 Författare Postad 17 februari 2005 [citat=street]kolla in en Sonic Youth musikvideo som han gjort, monday tror jag den heter eller nåt sånt[/citat] Är det den med Home Alone killen? 0 Citera
street Postad 18 februari 2005 Postad 18 februari 2005 japp precis. eller nån av hans tusen brorsor (?) :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.