DigitalDirt Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Hej... Undrar om någon känner till något sätt att streama video från en kamera live till en projektor och eventuellt en tv-skärm? Är inte helt säker än om eventen filmas med en DSLR eller någon sorts videokamera, hade har varit lite olika från gång till gång. Vi vill kunna få upp bilden på storskärm så att besökare skall kunna se bättre. Ljudet behöver inte fångas. Vad finns de för alternativ? Viktigt att det går på batteri och är wireless. Någon sorts sändare och mottagare.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalDirt Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Ingen som har något tips? :( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalDirt Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Finns något på scandinavian photo... kan denna funka tror ni? http://www.scandinavianphoto.se/produkt/13863830/swedish-chameleon-tradloes-hdmi-saendare 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FelixWallsten Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Detta är vad jag använder mig av. Inte världens bästa räckvidd men kvalitén är prima, dock gav jag ca 1000:- SEK för den. Och en notis. Detta är inte en "Swedish Chameleon" produkt, det är standard kinasändare med nytt namn. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts