backwardsgun Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Söker du eller någon du känner, en person som gör filmmusik, säg till mig. Jag känner en person som gör filmmusik i äkta Clint Mansell anda, Requiem For A Dream bland annat, men även mycket annan varierande musik. Hör av dig, helst via mail. Backwardsgun@hotmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santafantasma Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 skulle du inte kunna lägga upp adressen till hans hemsida? (om han nu har någon så klart) =) vore kul att få höra lite av han verk... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
backwardsgun Posted February 12, 2005 Author Share Posted February 12, 2005 Han har ingen men har du msn så kan jag skicka smakprover. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
street Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 mailde dig backwardsgun 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Planit_in Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Det låter interessant, vad skulle det kosta,. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts