ushboc Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 Jag fick ett meddelande på e posten för någon månad sedan att det hade släppts en adepter att sätta på videokamera som omvandlar HDMI utgångens signal till Wi Fi som kan mottagas av datorn vid websändning i realtid. Tyvärr har jag slängt brevet och kommer inte ihåg vad företaget hette så jag tar en chans att någon av er också fått reklamen. MVHBC e-post tmu@comhem.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Backfilm Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Är det måhända Livestream Broadcaster du tänker på? Läste om den i Datormagazin nummer 7 i år. http://new.livestream.com/images/marketing/broadcaster/hero-4.jpg new.livestream.com/broadcast-live/livestream-broadcaster 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ushboc Posted August 10, 2012 Author Share Posted August 10, 2012 Japp! Jag hittdesden på nätet. Beställde och skall testa i nästa vecka hur det rfunkar! Tack för svaret. MVH/BC 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts