byllan Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Hejsan jag letar efter en film jag kommer ihåg typ 2 scener av den och tror den är gjort på 90 talet någon gång! Första scenen är ju då som jag kommer ihåg är att en tjej hänger sig på låtsas i sin lampa ovanför sin säng. Sen kommer en kille in i rummet med svart skinjacka, svarthår och tyckte det var synd att hon hängde sig. Sedan går han ut från fönstret igen. Den andra scenen är att denna killen springer ner för en trappa han ska spränga en skola eller något och den här tjejen försöker stoppa honom! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shoomedia Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Det är Heathers - engelsk titel eller svenska titeln - Häxor, läxor & dödliga lektioner med Christian Slater & Winona Ryder. Häxor, läxor och dödliga lektioner (1988) - IMDb 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byllan Posted May 7, 2012 Author Share Posted May 7, 2012 Tack det var den :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts