byllan Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Hej jag har haft PS3 väldigt länge och jag undrar om ni också spelar online. De spelen jag spelar är. Red Dead Redemption Grand Theft Auto IV Fifa 11 Någon av er som spelar de här? Säg till då så kan jag adda er som en vän så skapar vi ett team och tar över :D Mitt namn är bylundjonas på PS3 Network. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byllan Posted March 30, 2012 Author Share Posted March 30, 2012 Någon? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byllan Posted March 31, 2012 Author Share Posted March 31, 2012 Är det ingen som spelar PS3? man kan ju inte alltid hålla på med film elr? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byllan Posted April 3, 2012 Author Share Posted April 3, 2012 Haha men seriöst det måste ju finnas någon som spelar Playstation 3 Network här? Ni kan ju inte bara hålla på med film hela livet ni måste ha kul också :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byllan Posted April 25, 2012 Author Share Posted April 25, 2012 Någon? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts