singoz Postad 9 augusti 2011 Postad 9 augusti 2011 Hej! Jag och några kompisar har tänkt göra en dokumentär om ett ännu hemligt ämne. Jag hade tänkt göra en liten dagbok om projektet för att ni här på Voodoo, ska kunna följa mitt arbete, ge tips och idéer på vad vi skulle kunna göra för att förbättra vårt slutresultat. En liten cheklista på vad jag har fixat än så länge. Dokumentären är egentligen en "inspirationsfilm" men ska innehålla lite annat också, och därför tycker jag den passar bäst under genren dokumentär. -En person till som ska hjälpa till med det hela för att de ska gå lättare än att vara helt själv. * -En annan person som är insatt i ämnet som ska ge tips vad man kan ha med och liknande. * -Lite musik, där jag tagit kontakt med musikproducenten och frågat om jag får använda just hans musik, och fått ett "ja". * -Manus till de förklarande delarna i dokumentären, samt frågor till intervjuer. * -Kontaktat 2 st som ställer upp på en intervju. * (Ska bli många fler) När jag börjar skolan, kommer jag kunna låna professionell utrustning därifrån, och använder därför ingen egen utrustning, vilket är väldigt smidigt. Kom som sagt gärna med frågor, tips och idéer. MVH Anton.:D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.