mvincent Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Hej, jag är ganska ny till den här avdelningen och behöver hjälp med dator val. Min budget för datorn är 10-20000 (för skärm, dator och tangentbord), den ska helst vara windows och klara av after effects och premiere utan mycket lagg. jag har kollat lite på Komplett.se och hittat några bra datorer men skulle uppskatta hjälp ifrån folk som kan mer än mig. Tack på förhand -MVincent 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilleberg Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Komplett är bra :D Jag köpte dock nyligen min dator från Proshop.se och det var denna. core 5i, 8 gig ram med mera. Dock så är den bärbar men en stationär för 20k kan du köpa och få en superduper dator. Om du bygger den själv så kommer du få en "nasa" dator. Kommer vara sjukt snabb. Så det är bara att bygga och köpa!" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Oller Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 nvm 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts