Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är internminne typ "Hårddisk"? Dvs rörande delar i kameran osv. Har bara läst att många som skriver om man inte använder kameran så ofta så slutar hårddisken fungera.

Är det så det ligger till? Videokameran som jag hade tänkt mig är Legeria HFR18. Det står ju # 32 GB dubbelt flashminne, det borde väl inte vara något mekanisk?

Postad
Är internminne typ "Hårddisk"? Dvs rörande delar i kameran osv. Har bara läst att många som skriver om man inte använder kameran så ofta så slutar hårddisken fungera.

Är det så det ligger till? Videokameran som jag hade tänkt mig är Legeria HFR18. Det står ju # 32 GB dubbelt flashminne, det borde väl inte vara något mekanisk?

Ett flashminne har inga rörliga delar så som en hårddisk har. Och internminne bytder att det är inbyggt i kameran, alltså inget du kan ta ut själv. Så du behöver inte oroa dig för att det går sönder ^^ (sen har ju en kamera massa mekaniska delar som däremot kan gå sönder ;)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...