kvällensdebatt Postad 4 april 2010 Postad 4 april 2010 Tjena! Jag söker en massa olka ljud till en skräckfilm.. det jag mest är ute efter är då splatteffekter. Stänk och skvätt ljud i bra kvallite. Samt olika huggljud, som då träffar en kropp osv. Vet du vart man kan få tag i det? Eller finns det någon här inne som kanske sitter på sådana ljud och vill dela med sig? Min mail är pinktown@hotmail.com Om det är någon som vill dela med sig så kan vi ta och prata över mailen om det. 0 Citera
Luzer Postad 4 april 2010 Postad 4 april 2010 Mitt heta tips är att spela in det själv, så får du roligt samtidigt :) Frukter är väl användbart och jag har spelat in mycket olika "hugg-i-kropp"-ljud och slafs-ljud med tomater, apelsiner, melon. För att knäcka näsben och allmänt "något i kroppen går sönder" är celleri riktigt bra när man bryter det. Det kan bli endel att städa efteråt bara :) 0 Citera
kvällensdebatt Postad 5 april 2010 Författare Postad 5 april 2010 hehe. sant. det får bli ett allternativ då kanske:) tack för tipset! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.