Affedeaf Postad 18 november 2009 Postad 18 november 2009 Hej! Har nu beställt en Dell Precision T3500. Operativsystem används fortfarande på XP Pro SP2 med 32 bitar. Se länk: http://www1.euro.dell.com/se/sv/offentlig/Arbetsstationer/workstation-precision-t3500/pd.aspx?refid=workstation-precision-t3500&s=pub&cs=RC1078558 Där undrar jag om det är full tillräckligt med operativsystem om man kör nu med Adobe Master Collection CS4? Finns det någon fördelar och nackdelar? Har en tidigare Dell Precision 390 med grafikkort Quadro FX1700 som jag kör och är inte riktigt nöjd med speciellt när man kör med media Encoder, Kör med H.264 och vill förvandla till Youtube Widescreen HD med 16:9, ca 7 mb filen blir klar på ca 10 minuter trots man har 4 gb i ramminnen... Till min frågan.. Blir jag nöjd med denna eller behöver man lägga på extra utrustningar som gör att det blir en riktig glädjearbetet med redigeringar framöver? /Göran 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.