Lucio Fulci Postad 27 oktober 2009 Postad 27 oktober 2009 Tjenare allihoppa Jag ska filma min raknings scen på fredag, och enda problemet är att jag har inte Röd Karamel färg och Majssirap. Jag har läst på nätet att man kan använda host medel i stället för Majssirap, för att jag frågade många butiker och dom visste inte vad var för slags medel. Men enda som fattas nu är något som ersätter karamel färgen. Tack för hjälpen MVH Lucio Fulci 0 Citera
Raffe Postad 27 oktober 2009 Postad 27 oktober 2009 Står inget om att det är blod du efterfrågar, men jag antar det? Kan tyvärr inte svara på frågan. Däremot vill jag tipsa om buttricks teaterblod. Det bästa jag jobbat med, färgmässigt, konsistensmässigt och är lätt att få bort. Det är dessutom billigare än att göra egna blandningar, speciellt om man behöver små mängder, eftersom man kan spara denna lilla tub och försluta den. 0 Citera
malsum Postad 27 oktober 2009 Postad 27 oktober 2009 Använd Sorbitol istället för sirap. det är en flytande sockervariant (typ) som går att köpa receptfritt på apoteket. (inte så dyrt) Den ingår dock inte i alla apoteksgrundutbud, och ibland står den inte på hyllorna utan man måste fårga efter den. Har de inte inne så brukar de kunna beställa hem snabbt, eller hänvisa till ett apotek som har i lagret... Och varför inte bara köpa röd karamellfärg om det är det du vill ha? Kostar väl typ 25kr på ICA... 0 Citera
Lucio Fulci Postad 27 oktober 2009 Författare Postad 27 oktober 2009 Raffe: Jo det var blod jag var ute efter. Det jag glömde påminna var att jag bor i Irak så sånt har dom inte röd karamel färg, i teater så har dom inte nån film blod häller. men tack för försöket. malsum = tackar dig för tipset ska leta efter det i mon nu återstår det bara den röda färgen 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.