Hans Postad 20 september 2009 Postad 20 september 2009 Blir oerhört trött på detta... Något är väldigt fel. Jag har precis installerat windows 7, och nu kan inte varken premiere eller hdvsplit hitta min kamera. När jag sätter i sladden installerades drivrutinerna, och jag kan se "canon 30" i devices på datorn. Men premiere vägrar att känna igen min kamera, och det spelar ingen roll om jag tar "dv" eller "hdv" i inställningen. Provade även att installera Movie Maker bara för att se om den hittar kameran. Det slutade med att allt mer eller mindre hängde sig. Någon som vet hur jag kan gå vidare? Det känns som det är någon uppdatering eller liknande som inte är gjord. Tack! Hans 0 Citera
Hans Postad 20 september 2009 Författare Postad 20 september 2009 efter åtskilliga timmar hittade jag själv lösningen. jag skulle byta drivrutiner till firewiret. konstigt att windows inte valde några vettiga från början. 0 Citera
Pehrbau Postad 22 september 2009 Postad 22 september 2009 Det finns 1000-tals drivrutiner som behöver anpassas till till Windows 7 så det tid. Bra att du kom tillbaka och rapporterade lösningen på problemet! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.