callo Postad 27 augusti 2009 Postad 27 augusti 2009 Är det någon som vet om det är stor skillnad på canon hf s100 och s10? Enda grejen som jag kan hitta är att s10 har mer inbyggd minne, har jag missat något? Mvh Claudio 0 Citera
asdf Postad 29 augusti 2009 Postad 29 augusti 2009 Precis, du har det helt rätt. Enda skillnaden förutom färgen är att hf-s10 har inbyggt minne på 32gb medans du till hf-s100 måste köpa minneskort. Har hört en del säga att det är bättre med minneskort för dom inbyggda minnena kan vara känsliga mot stötar, men samtidigt går det att ha minneskort i hf-s10 också ifall 32gb inte räcker. Men innan du köper en sån jag säga att Canon typ igår släppt en uppdaterad version av hf-s10 som heter hf-s11. I stort sett likadan som hf-s10 vad jag förstått men med 64!!!!!GB inbyggt minne och bättre bildstabilisator. Dessutom är den några hundra billigare när man kikar på prisjaktsidor. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.