ErikJonas Postad 21 juni 2009 Postad 21 juni 2009 Hej, när jag lägger in ett specifikt klipp i Vegas så gör programmet om klippet så att bilden går i slowmotion, ljudet är dock i normal hastighet. Klippet bryts sedan när ljudet gått färdigt. Detta händer bara på ett av flera inspelade klipp, alla klipp är inspelade i AVCHD, klippet beter sig normalt när jag kollar på det i Vlc. Har testat att laggt in det på nytt och även bytt namn på klippet och lagt in det igen utan framgång. Det är verision 8.0 Pro jag kör. Någon som vet vad det är som blir galet? MVH Jonas Edit: såg nu att klippet ser ut att gå fullt ut på tidslinjen. 0 Citera
Marlon_Jonsson Postad 21 juni 2009 Postad 21 juni 2009 Hej, Kolla så att ljud- och bildsekvens är i en "group", det kan vara så att du har märkerat båda sekvenser och tryclt på "U" då uppfattar vegas kommandot "Ungroup" och det är möjligt att flytta ljud och bild var för sig. Möjligt att detta har hänt och att slowmotion "utdragningen" inte haft inverkan på ljudet. Visserligen sjukt att det avbryts eftersom vegas inte slutar en visninge förens att användaren säger till, om du inte märkerat ett område. Om det är så att du har renderat kan det vara att du har märkerat ett område, då renderas endast området. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.