Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

När jag kikat runt lite bland amatörfilmer har jag upptäckt att en del titlar>manus har jag stött på här från början. Det är ju jättekul att se!

Jag skulle vilja att vi i den här tråden samlar länkar till de manustrådar som faktiskt blivit filmatiserade, kort om hur den blev till (av vem/vilka) och helst av allt; länken till själva filmen. Och självklart förtjänar dessa manusförfattare en varm applåd!

Hoppas ni övriga också finner nöje i detta.

Postad

tja.. jag och Johannes Lindgren som också är med på detta forumet har skrivit ett pilotavsnitt som heter Henry Clint.. allt började med att vi träffades här på voodoofilm och vi började spåna ideer.. sen rätt så va det va så blev vi klara med manus och hade audition.. nu är filmningen klar som varade i 5 långa dagar. allt var skoj och vi har nu börjat efterarbetet.

ni kan följa produktionen och se hur det går för oss på http://www.audaxfilm.com där kan ni klicka på länkar och sen gå in på vår blogg..

vi hoppas på att piloten släpps på nätet i slutet av sommaren, tack för oss på Audax Film

Postad
Stort grattis!

Kul att ni träffades här också.

La ni ut manuset här på forumet?

nej vi har hållt manuset för oss själva. får se sen när avsnittet släpps om vi ska lägga ut det

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...