megawatti Postad 1 maj 2009 Postad 1 maj 2009 Halloj! jo nu är de så att jag går ut gymnasiet nu till sommaren, Har gått 3 år på Energiprogramet / VVS. Kanske inte är den bästa grunden, fast på friditden har jag flitigt pluggat maya, zbrush, 3ds max (FumeFX) after Effects och photoshop. Vad jag kan försåt nu har jag en ganska stabil grund. Eftersom de är lågkonjuktur nu som ni flesta märkt så kommer de vara svårt för mig att hitta en plats som företagslärling innom vvs:en... Så jag tänkte varför inte plugga 1-2 år med något roligt? Kostar ju inget precis. Så vad har ni för rekomendationer om KY-utbildningar innom VFX, vill gärna inte plugga speldesigin utan mer inriktigat på film, VFX. Ifall jag har postat fel så får gärna en moderator flytta på tråden! :D Har några projekt som jag inte riktigt är klar med men ska försöka få ihop dem med och sätta ihop en demo-reel snaras, ifall någon av er går på en skola kanske ni kan visa upp och rekomendera mig :) haha vem vet. aja //Simon! 0 Citera
pld Postad 1 maj 2009 Postad 1 maj 2009 Finns en utbildning i Eksjö som verkar vara bra. http://www.iaa.se /Jesper 0 Citera
megawatti Postad 2 maj 2009 Författare Postad 2 maj 2009 Vad tänkte du leva på då? alla dessa svart @ helgjobb :O nej då jag klarar mig. Pluggar gärna vidare och äter nudlar en att inte göra någonting om dagarna. + vi får se vart detta leder :) tack för alla svar! Edit: måste gärna vara i Stockholms området :o 0 Citera
mawi Postad 2 maj 2009 Postad 2 maj 2009 alla dessa svart @ helgjobb :O nej då jag klarar mig. Pluggar gärna vidare och äter nudlar en att inte göra någonting om dagarna. + vi får se vart detta leder :) tack för alla svar! Edit: måste gärna vara i Stockholms området :o Ok. Känner bara till nackademin i stockholm, men tror att deras ansökningstid har gått ut. http://www.digitalgraphics.se 0 Citera
megawatti Postad 3 maj 2009 Författare Postad 3 maj 2009 Jo jag sökte dit i sista sekund tror jag ska bara skicka in mina meriter innan den 25 maj :O 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.