peterfilm.se Postad 24 april 2009 Postad 24 april 2009 Hej, Jag är färdig med en film (film A) seden en månad tillbaka, men är ute och reser med ett nytt projekt (film B) just nu och 2 månader framåt. Film A skall distribueras i flera olika länder. Det som kommer att skilja de olika utgåvorna, är olika logos i början av filmen, samt olika logos i DVD menyn. Jag har en QT Animation version av filmen. Dvs någon skulle kunna lägga in den i AE och sedan lägga på nya logos över de tidigare. Samt få orginal DVD projectet (encore) Sedan mot bra betalning exportera ut de 2-3 olika nya versionerna av filmen, samt skapa dvd-menyer till dessa, och sedan bränna en Master DVD / samt ISO fil och sedan skicka till mina kunder. Finns det någon i Göteborgs området som skulle kunna göra detta? som har bra kunskap i Premiere, After Effects, Photoshop, illustrator och encore. Projektet är PAL SD 4:3 (letterbox) Jag kommer hem till sverige på fredagen den 1 maj, och sticker ut igen en 4 maj, så därimellan skulle vi kunna träffas och föra över allt, och gå igenom. Peter 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.