vanvalentine Posted January 10, 2009 Posted January 10, 2009 Hej Här är lite musik jag gjorde för ett tag sedan. Detta är filmmusik och det är bara 2 st uppe just nu men det kommer fler snart. Vill gärna att ni ska lyssna och kritisera. http://www.myspace.com/vanxvalentine 0 Quote
JoelNiklasson Posted January 11, 2009 Posted January 11, 2009 Jag gillar båda skarpt måste jag säja! Är det möjligt att ladda ner någonstans?, skulle uppskattas. 0 Quote
Film smurfen Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Mmm.. riktigt härligt och stämmningsfullt. Vad använder du för mjukvara när du kompar? Låter som du fått ihop riktigt bra instrument :) 0 Quote
Desertwalker Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Mmm.. riktigt härligt och stämmningsfullt. Vad använder du för mjukvara när du kompar? Låter som du fått ihop riktigt bra instrument :) Gissar att han kör med fruityloops eller Cubase. 0 Quote
vanvalentine Posted January 24, 2009 Author Posted January 24, 2009 Tack för era vänliga svar. Ja det är FL Studio 8, East West produkter och en keyboard. Jag har lite ny musik på G och de kanske jag kan tillåta att ladda hem. 0 Quote
Recommended Posts