Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Jag behöver akut hjälp med Pinnacle 12 går inte att installera.

Jag har nu version 9 i burken och har fått hem Ver12 plus. När jag kör installations CDn kommer en ruta upp att det inte går att installera, att jag måste köra net.framework 2.0

setup.exe

Jag har servicepack3 i burken från ms, och jag har extrainstallerat framework 2.0

Det går ändå inte att köra installationen.

Någon?

Postad

Har du möjligen någon äldre version som måste tas bort först? Det borde väl i så fall installationsprogrammet tala om kan man tycka.

Efter att du lagt in netframework 2.0 och gjort ett nytt försök får du samma felmeddelande? Du har väl startat om maskinen mellan försöken?

Postad

Nu har allt gjorts! Laddat ner Framework det som behövs + språkstöd. Avinstallerat allt som har med Pinnacle att göra. Haft en dataexpert med i telefon (Han var förvånad över programmet) . Inget har hjälpt. Så nu skickas Pinnacle 12 plus tillbaka till butiken och jag återinstallerar mitt gamla ver.9....Tråkigt med Pinnacle att det är sådant strul.

Postad

Hej!

Känner igen detta med Pinnacles nyckfullhet.

Jag har själv haft flera program sedan versioner 7.

Programmen var enkla att lära sig och har det mesta som behövs men jag har alltid råkat ut för att dessa är ostabila.

Mycket besvärande när man jobbat ett tag och programmet plötsligt låser sig och arbetet

går förlorat.

Nu har jag sedan några år Premier pro 2 fast jag fortfarande betraktar mig som amatör.

Visst är prislappen en helt annan och det tar lite tid att lära sig men programmet

strejkar aldrig.

Har du för avsikt att fördjupa dig i redigering så kan jag varmt rekomendera ett proffsprogram.

Det går kanske att komma över ett begagant program, för att få ned priset, fråga i forumet.

Lycka till i en kul skapande filmvärld

Tomas

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...