Pear Postad 8 januari 2009 Postad 8 januari 2009 Hej! Jag behöver akut hjälp med Pinnacle 12 går inte att installera. Jag har nu version 9 i burken och har fått hem Ver12 plus. När jag kör installations CDn kommer en ruta upp att det inte går att installera, att jag måste köra net.framework 2.0 setup.exe Jag har servicepack3 i burken från ms, och jag har extrainstallerat framework 2.0 Det går ändå inte att köra installationen. Någon? 0 Citera
Pehrbau Postad 9 januari 2009 Postad 9 januari 2009 Har du möjligen någon äldre version som måste tas bort först? Det borde väl i så fall installationsprogrammet tala om kan man tycka. Efter att du lagt in netframework 2.0 och gjort ett nytt försök får du samma felmeddelande? Du har väl startat om maskinen mellan försöken? 0 Citera
Pear Postad 9 januari 2009 Författare Postad 9 januari 2009 Nu har allt gjorts! Laddat ner Framework det som behövs + språkstöd. Avinstallerat allt som har med Pinnacle att göra. Haft en dataexpert med i telefon (Han var förvånad över programmet) . Inget har hjälpt. Så nu skickas Pinnacle 12 plus tillbaka till butiken och jag återinstallerar mitt gamla ver.9....Tråkigt med Pinnacle att det är sådant strul. 0 Citera
kvällensdebatt Postad 9 januari 2009 Postad 9 januari 2009 humm det blev avgörande för mig. håller mig till 11:an.. det får vara slut på pinanclel vertioner sen för mig. Nu vet ajg hur 12 är också så..:9 tack för att du delade med dig ditt problem:) 0 Citera
Tomas film Postad 10 januari 2009 Postad 10 januari 2009 Hej! Känner igen detta med Pinnacles nyckfullhet. Jag har själv haft flera program sedan versioner 7. Programmen var enkla att lära sig och har det mesta som behövs men jag har alltid råkat ut för att dessa är ostabila. Mycket besvärande när man jobbat ett tag och programmet plötsligt låser sig och arbetet går förlorat. Nu har jag sedan några år Premier pro 2 fast jag fortfarande betraktar mig som amatör. Visst är prislappen en helt annan och det tar lite tid att lära sig men programmet strejkar aldrig. Har du för avsikt att fördjupa dig i redigering så kan jag varmt rekomendera ett proffsprogram. Det går kanske att komma över ett begagant program, för att få ned priset, fråga i forumet. Lycka till i en kul skapande filmvärld Tomas 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.