Dirtrider Postad 5 september 2008 Postad 5 september 2008 Hej! Jag har tyvärr fått ett litet stenskott på yttre glaset på min Xm2 som syns ganska tydligt på filmen sen.. Är det nån som vet om ja kan fixa det själv på nått sätt? Vart ja kan lämna in den kanske? (Bor i Borlänge) Eller om ja kan byta ut det där glaset själv? Tack på förhand 0 Citera
dabakos Postad 14 september 2008 Postad 14 september 2008 låter inte skoj, hade du inte uvfilter på linsen? 0 Citera
Dirtrider Postad 15 september 2008 Författare Postad 15 september 2008 Nej jag hade ju inte det, hade precis köpte den då..så då visste ja inte att det var bra att ha ett sånt på..men nu vet jag bättre.. Men ja såg en grej på Cyberphoto som såg ut att vara den "linsen" eller va man ska kalla det. Så ja funderar om det kanske går att byta den? 0 Citera
dabakos Postad 16 september 2008 Postad 16 september 2008 Nej jag hade ju inte det, hade precis köpte den då..så då visste ja inte att det var bra att ha ett sånt på..men nu vet jag bättre.. Men ja såg en grej på Cyberphoto som såg ut att vara den "linsen" eller va man ska kalla det. Så ja funderar om det kanske går att byta den? har du länk till denna pryl? jag har inte tittat ingående på en xm2 men är tveksam till att frontlinsen är utbytbar? 0 Citera
Dirtrider Postad 18 september 2008 Författare Postad 18 september 2008 Nej det var jag som hade missuppfattade den där grejen.. Nej jag måste nog lämna in på nån verkstad... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.