elwis4 Postad 24 augusti 2008 Postad 24 augusti 2008 Hej alla Det är så att jag håller på att redigera film i premiere pro. Det filerna som jag jobbar med är från början två vob-filer. Den ena är på ca 23 minuter medans den andra är på ca 2,5 minut. Premiere klara ju inte av sånna filer så jag ändrade filändelsen till mpg och då fick jag in filerna i premiere men det fanns inget ljud. Det gick dock att spela upp filerna i vlc-player Då provade jag att först lägga in de i Moviemaker och sedan publicera filerna. Det funkade jättebra med filen som var på 23 minuter men när jag skulle köra den lilla filen som var på 2.5 minut så gick det inte. Moviemaker sa att filen istället var 25 timmar och gick därför inte att användas i moviemaker. Hur kommer det sig att moviemaker tror att filen är 25 timmar när den egentligen är 2.5 minut. Hittar ingenstans där man kan ändra det. Vore mycket tacksam för hjälp 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.