Jasa Inc Postad 11 juni 2008 Postad 11 juni 2008 Har köpt en Canon HF10 som spelar in i AVCHD och jag har fått in matrialet i FCP men det hackar väldigt mycket när jag prewiev:ar i FCP. Jag har prövat att recompressa matrialet till en lägre frame size och då fått ned Mb/s från 17,3 till hälften och då är det inga problem... är det min burk som inte orkar eller finns det andra möjligheter för man vill ju ha så bra res. som möjligt ju? / Mange 0 Citera
Pehrbau Postad 11 juni 2008 Postad 11 juni 2008 Känner inte till hur FCP fungerar men finns det inte någon intermediate codec som man kan konvertera till? 0 Citera
Jasa Inc Postad 12 juni 2008 Författare Postad 12 juni 2008 Känner inte till hur FCP fungerar men finns det inte någon intermediate codec som man kan konvertera till? dom har ju sitt "app 244 res..." och det e ju king men man skulle vilja kunna välja en lite mindre "app 244 re..." redan vid importen så att man slipper göra om alla klippen... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.