Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vad i helvete. Nu må jag ha lätt för att googla, men jag vet inte.

Och han bara fortsätter, japp. Nu må jag vara trött och sliten, men denna killen går mig på närverna! läs nedan

Hej meggawatti jag såg din film och tyckte att den var jättebra gjort.jag undrar om zbruch hur man använder den och om du är snäll kan du skicka svar ha det bra.

I fall du kan ett 3d program, tex maya. De behöver du kunna innan du enns sätter dig med Zbrush.

Innan så bör du lära dig också hur du normalmappar/Displasmentmappar, dvs trasfermaps som de heter i maya.

Sen ifall du kan photoshop så kommer de mesta givet... Du bara ritar? välj en bruch och ritar! Är verkligen inte svårt. Jag har inte sätt en enda tutorial om programet.

Hej Igen Förlåt om jag är i besvär Undrar ochså lita om Boujou tack ha det gott.

Boujou tracking kostar 50.000. Säger inte de allt? (Också stavs med k). Jag äger de inte själv, lät en kompis göra de åt mig.

Pengar är ej viktigt jag bara undrar om Quicktime 264.H är det final cut studio 2 eller? och hur får jag tag i den, take it easy

Quicktime 264.H Är ett jävla codec? Final Cut är ett program till mac os.

Hey vilken program använder man för att få dem att se realisiska=?

Adobe realistic.exe -_-

Seriöst? snälla svara :P

Är du seriös?

exe? hmm en fil kanske?

Postad
nerverna stavas det!

word!

Förövrigt tyckte jag att du lät lite onödigt grinig och otrevlig. Men visst förstår att det inte är lätt när man är trött och sliten.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...