joadoa Postad 30 maj 2008 Postad 30 maj 2008 Hej! Håller på att redigera en avslutningsiflm (tills imorgon) där ett antal personer ska visas i 0.5 sekundera vardera (86 personer) men det är förinställt på en minut när man lägger in bilderna på tidslinjen :( Det kommer ta en jävla tid om jag ska fixa till alla var för sig. Jag vore EVIGT tacksam om någon som kan "magix movie edit pro 10" kan berätta för mig hur jag ska fixa samma tid på alla bilder samtidigt! Mvh/Joakim 0 Citera
Film smurfen Postad 30 maj 2008 Postad 30 maj 2008 Lägg in alla bilder i tidslinjen, markera ALLA bilder, zooma in till en av bilderna (utan att avmarkera alla) och dra försiktigt bilden till önskad längt. Alla andra bilder kommer göra desamma (tror jag). Har inte använt Magix på 2 år så jag är lite osäker. Men testa det till att börja med. ;) 0 Citera
joadoa Postad 30 maj 2008 Författare Postad 30 maj 2008 Nej, det fungerade inte!! Någon annan?? 0 Citera
joadoa Postad 30 maj 2008 Författare Postad 30 maj 2008 Ett jävla skitprogram är vad det är, det står ju att man kan "aplay to all"... men inget händer... 0 Citera
joadoa Postad 30 maj 2008 Författare Postad 30 maj 2008 hmmm, löste det nu.. Biloderna var tvugna att ligga ÖVERST på klippbordet... *suck* många timmar åt helskotta... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.