frycek Postad 27 mars 2008 Postad 27 mars 2008 Halloj! Jag har satt engelska subs på min film i encore, men efter att jag exporterat ut den och spelar den i en dvd-spelare så funkar det inte. Det finns ett spår för subsen, men väljer man det så syns dom inte. Dom är inom safe och jag tycker det borde funka. Jag är väldigt brydd. Någon som vet vad som kan vara fel? 0 Citera
Pehrbau Postad 30 mars 2008 Postad 30 mars 2008 Om du har två lägen på tidslinan så måste båda vara valbara. Dvs väljer du läget engelsk subtitles så måste du också ha en tom subtitle som det inte finns någon text på i det andra läget. 0 Citera
frycek Postad 1 april 2008 Författare Postad 1 april 2008 det funkar inte, får ingen text när jag spelar upp på dvd:en. Om jag spelar upp i VLC, så kan jag gå text, men det är inte i nåt av min subs-spår, utan i ett annat spår. Vad är det för fel? 0 Citera
frycek Postad 18 april 2008 Författare Postad 18 april 2008 är fixat nu. Jag hade videon för sig och ljudet för sig. Men kombinerade jag dom i premiere så funkade det med subs. Så om nån annan stöter på samma problem i framtiden, så testa det. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.