Jasa Inc Postad 19 mars 2008 Postad 19 mars 2008 Jag har lite bekymmer... Jag vill få ut mitt projekt från Final Cut i bästa kvalité för att kunna bränna det på dvd... ... att skicka det till compressor för att göra om det till mpeg-2 som alla tipsar om funkar inte för mig då ljudet inte kommer med??? Nu behöver jag en nödlösning för att bara få ut det på en dvd, kan man göra det direkt från Final Cut??? / Mange 0 Citera
barnholdt Postad 23 mars 2008 Postad 23 mars 2008 komprimera ljudet för sig i compressor så löser det sig. 0 Citera
Jasa Inc Postad 24 mars 2008 Författare Postad 24 mars 2008 komprimera ljudet för sig i compressor så löser det sig. kollade lite på dvd studio och jag kom på hur man la till ljud och bild där så nu funkar det. 0 Citera
barnholdt Postad 25 mars 2008 Postad 25 mars 2008 kollade lite på dvd studio och jag kom på hur man la till ljud och bild där så nu funkar det. Göttmos 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.