Jasto Posted August 1, 2004 Share Posted August 1, 2004 Hej! Någon som kan Pinnacle Liquid Edition När jag har en film på tidslinjen och lägger på en text ovanför filmen ser allt bra ut. Man ser filmen och texten. Men nu kommer problemet för mig. För så fort jag lägger på en effekt (2D eller 3D) på texten så blir bakgrunden grå och man ser inte filmen endast texten och man hör ljudet från filmen. Vad gör jag för fel? Tacksam för hjälp!!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nailstate Posted September 7, 2004 Share Posted September 7, 2004 Hej! Under flera års tid så har jag jobbat med de flesta tyngre systemen i Liquid-serien, men jag har aldrig råkat ut för det som du beskriver. Blev bilden helt grå eller fick du en svart bild med ett grått utropstecken? Om det blev utropstecken.......kolla om renderingen är avstängd. Nu låter det kanske som en dumförklaring men ibland så kan även de mest inbitna missa de små detaljerna. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts