Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej och välkommen till Voodoo film!

Angående din text: Den är inte ens i närheten av ett filmmanus, så det kommer bli väldigt svårt att få folk att läsa det. Om du vill lära dig hur man skriver manus kan du göra det här, finns gott om artiklar, och jag kan lova dig att jag kommer läsa det om du formaterar det korrekt.

varmt,

/Daniel

Postad
Hej och välkommen till Voodoo film!

Angående din text: Den är inte ens i närheten av ett filmmanus, så det kommer bli väldigt svårt att få folk att läsa det. Om du vill lära dig hur man skriver manus kan du göra det här, finns gott om artiklar, och jag kan lova dig att jag kommer läsa det om du formaterar det korrekt.

varmt,

/Daniel

Hej!

Jo men om du läste så är det mer ett bokmanus, som ska bli ev. film. Men ville mest se om folk köpte idén om du förstår ?

Postad

Försök skriva ett synopsis på några sidor istället, då får du garanterat fler som läser, det tar ju rätt lång tid att läsa tjugo sidor (många här på forumet orkar inte ens kommentera manus som är på bara några sidor) och efter det ska man fundera på det man läst och fundera på vad som kan förbättras. Sedan brukar oftast jag läsa om det innan jag skriver vad jag tycker för att se att jag inte missat något väsentligt. Det är en ganska tidskrävande process, speciellt om man vill få något vettigt sagt.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...