Göran A Postad 14 februari 2008 Postad 14 februari 2008 Har lite problem...Vet inte om jag kör rätt eller? Kör nu med Adobe premiere 4,0 Har spelat in med digitalvideokameran, överfört med 1394 kabeln till bärbardatorn och redigerat med chromakey/transpera och tittat efteråt Är totaltnöjd med Windows media player Däremot på Qucik time finns det några fyrkantiga rutor som stör... Lite mer grön än egen elements färgad (Chromakey är ju grönt) Och jag har lagt in psd-bilden Dessutom körs den på PAL... 320*240 med 25 bitrutor och freknevs 32... Sen Tänkte jag pröva med Adobe Flash, Filmen blev väldigt studdigt och flera rutor... Tänkte först också att det kunde vara PAL och NTSC, Men såg bara NTSC på denna Adobe Flash... NTSC - Flash - Video 7 - 256k NTSC - Flash - video 7 - 400k NTSC - Flash - Video 8 - 400k NTSC - Flash - Video 8 - 800 k Vad gör jag för fel? Måste jag uppdatera något eller köpa något tillägg till programmet? Eller är det något annant? /Affe 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.