Chipsetdanne Postad 11 februari 2008 Postad 11 februari 2008 Hejsan! Jag är på väg att få tag på en video kamera modell äldre som heter Sony ccd-V6000e som körs på Hi8. Jag undrar om detta är någon kamera att satsa på och om den isåfall skulle vara någonting att göra egna filmer med, alltså amatör filmer. Är det någon som har någon erfarenhet av denna kamera så får ni gärna dela med er av det. Vill påpeka att jag bara kommer att göra filmer för skojs skull på fritiden. Har googlat om kameran men inte hittat någon info förutom på tyska. Länkar till en sida med bilder: http://www.kameramuseum.de/2video/sony/hi8-pro-ccd-v6000e/hi8-pro-home.html Tacksam för svar! 0 Citera
Chipsetdanne Postad 12 februari 2008 Författare Postad 12 februari 2008 Ingen som bara kan bedöma kameran ifrån infon på sidan jag skickade? Visst den är på tyska men lite info ska man nog kunna tyda och annars kan ni ju bara bedöma den ifrån vad den "ser ut" att vara. :P Förlåt men jag är lite smått desperat :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.