Jak00b Postad 22 januari 2008 Postad 22 januari 2008 Hej, jag undrar vilket format som är bäst att rendera med i vegas 7.0 Alltså att kvalitén inte försämras men att det endå inte blir hur stor som helst. Jag har kört med wmw 3mps och jag tycker det funkar bra men ja undrar om de finns nåt som blir bättre kvalité men endå inte jättestort. Tack på förhand/Jakob 0 Citera
meinhof Postad 22 januari 2008 Postad 22 januari 2008 Hej, jag undrar vilket format som är bäst att rendera med i vegas 7.0 Alltså att kvalitén inte försämras men att det endå inte blir hur stor som helst. Jag har kört med wmw 3mps och jag tycker det funkar bra men ja undrar om de finns nåt som blir bättre kvalité men endå inte jättestort. Tack på förhand/Jakob Wmv med rätt inställningar kan man få väldigt bra kvalitet med har jag sett, men mina erfarenheter är att jag har fått bäst resultat sett till storlek/kvalitet när jag komprimerar med xvid eller divx codec. Alla kan väl spela upp det nuförtiden? Eller? 0 Citera
Jak00b Postad 22 januari 2008 Författare Postad 22 januari 2008 mjo de kan väl alla antar jag, men har du något speciellt program då? för de går väl inte i vegas.. 0 Citera
meinhof Postad 22 januari 2008 Postad 22 januari 2008 mjo de kan väl alla antar jag, men har du något speciellt program då? för de går väl inte i vegas.. Jag vet inte riktigt vad som går att göra i Vegas.. Det finns ett gratisprogram som heter "super" (finns att ladda ner från http://www.erightsoft.com) som fixar jobbet ganska bra tror jag, det var ett tag sedan jag höll på att fiffla med sådant och då vadade jag genom drivor av skräpprogram som inte funkade som de skulle. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.