Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej,

Har precis börjat trixa i Adobe Premiere Elements 4. Men jag har problem att redigera text. Om jag klickar på titles, väljer en template och sedan på T kan jag redigera den befintliga texten. När jag är klar markerar jag done. Jag kan inte hitta hur jag kommer åt denna text igen om jag vill redigera. Jag har försökt hur länge som hellst och inte hittat något på vare sig idg eller google. Någon som vet??

Tack på förhand!

Postad

Hej!

Utan att veta något om Premiere Elements så undrar jag om du har glömt att spara den ändring du gjorde. Om du sparar titeln så kan du ge den ett namn som du sedan kan hitta.

Postad

Jag har själv jobbat med Elements, dock de äldre versionerna, mest med ettan. Men, jag tror att, när du sparar text så får du upp det i det mapp (fortfarande innuti Elements) som du också har media i (video/ljud). Det blir synligt och du, genom att klicka på den (kanske dubbelklicka) så aktiveras "textfabriken" igen och du kan redigera det på det viset.

Jag tror att det fungerar så

Lycka till!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...