Naesstrom Postad 7 december 2007 Postad 7 december 2007 Jahopp, har stött på lite problem som vanligt. En granne ville att jag skulle slänga ihop en dvd version av hans dotters bröllop, var 2 timmar långt och hade inte plats på min HD så jag sparade ned det hela som WMV istället, testade med en lite "snutt" fört åch kvaliten såg ok ut! Problemet jag har nu är att jag lyckas inte importera filmerna till Premiere Elements 3, den står och tuggar en stund och sedan får jag felmeddelandet: Unsupported format or damaged file/One of the necessary components may not have been installed. Tror jag har alla Windows Media Codecs installerade som jag behöver och filmen fungerar bra på datorn där den ligger! Någon som har ett förslag hur jag kan få in dom i Premiere? 0 Citera
simonrahnster Postad 7 december 2007 Postad 7 december 2007 Snälla! Importera det igen, och inte som wmv! DV AVI (eller var nu materialet kommer ifrån) Hans dotter kommer tacka dig. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.