Stam Postad 21 november 2007 Postad 21 november 2007 Jag filmar ofta mina barns sport ev, för det mesta inomhus där ljuset inte alltid är så bra. Jag behöver tips om en bra digital video kamera för ca 15000:- Jag har tittat på jVC GZ-HD7E, men blev lite skeptisk när jag läste att den inte var så bra inomhus. Någon som har erfarneht av denna kamera eller kan rekomendera någon annan i samma prissklass ? MVH/Mats 0 Citera
FarfarsFilm Postad 21 november 2007 Postad 21 november 2007 Jag filmar ofta mina barns sport ev, för det mesta inomhus där ljuset inte alltid är så bra. Jag behöver tips om en bra digital video kamera för ca 15000:- Jag har tittat på jVC GZ-HD7E, men blev lite skeptisk när jag läste att den inte var så bra inomhus. Någon som har erfarneht av denna kamera eller kan rekomendera någon annan i samma prissklass ? MVH/Mats Du är alltså enbart ute efter hårddisk kameror? Du har inte funderat på min DV? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.