Bengtsson Postad 2 november 2007 Postad 2 november 2007 Hej, rattar efter en lång tids "spaning" mitt första inlägg (fråga). Handlade idag en Zoe DVXL, (bebob) en hyffsad grej som man kan montera på handtaget till ett stativ där videokameran hänger (Panasonic DVX100A). fjärrisen skall kunna reglera zoom, stop and start rec. (fräckt med engelskan, där va), on-off camera, manuell/auto focus, plus att en massa lysdioder skall tala om vilket läge man befinner sig i. Detta för att kunna zooma samtidigt som man panorerar/tiltar, utan att "ha bägge händerna upptagna" Till saken, det hela fungera bra vad det gäller zoom, stop och start inspelning, men ingeting annat, känns som hälften av utlovade funktioner inte funkar. Finns en liten inställningsknapp där man kan välja L= Lanc (sony+Canon) respektive X= Panasonic (DVX +HVX) ställer den i L i läge funkar inget, det kan jag fatta. Men i läge X borde det fungera tycker man. Någon som har erfarenheter ock kan lite mer än mig ??? (inte så svårt iofs). Hade Kim.B 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.