andreas ljung Postad 2 oktober 2007 Postad 2 oktober 2007 Har kollat runt lite efter kamera, och har fastnat för gs500. Men i mina efterforskningar har jag upptäckt något märkligt: Enligt Cyberphoto, där jag kollar mest, har den en LCD-skärm på 3,5 tum. Men jag var och tittade på den i en affär nyligen, och upptäckte att den var lika stor som skärmen på en gs320, alltså 2,7 tum. Och nu har jag sett att Bl.a Scandinavianphoto och Pricerunner säger att den har en 2,7 tums skärm. Den kan väl knappast säljas med större skärm på Cyberphoto? Så ni som har köpt den: Mät och säg vad som gäller, samt var ni har insförskaffat kameran. 0 Citera
FarfarsFilm Postad 2 oktober 2007 Postad 2 oktober 2007 Har kollat runt lite efter kamera, och har fastnat för gs500. Men i mina efterforskningar har jag upptäckt något märkligt: Enligt Cyberphoto, där jag kollar mest, har den en LCD-skärm på 3,5 tum. Men jag var och tittade på den i en affär nyligen, och upptäckte att den var lika stor som skärmen på en gs320, alltså 2,7 tum. Och nu har jag sett att Bl.a Scandinavianphoto och Pricerunner säger att den har en 2,7 tums skärm. Den kan väl knappast säljas med större skärm på Cyberphoto? Så ni som har köpt den: Mät och säg vad som gäller, samt var ni har insförskaffat kameran. Nej då har cyberphoto skrivit fel. Dom säljer likadana kameror haha. 0 Citera
megawatti Postad 3 oktober 2007 Postad 3 oktober 2007 2.7 är min på. Men kom ihåg att gs-500:an är nästan helt byggd för 16:9 så de är de formatet man får vänja sig vid. Mycket trevlig kamera, snyggare en gs400:an (samt mindre) Fast färre funktioner. 0 Citera
andreas ljung Postad 4 oktober 2007 Författare Postad 4 oktober 2007 Tänkte nästan att det var så. Liten skärm kan man leva med, påverkar inte bilden ändå;) 0 Citera
megawatti Postad 4 oktober 2007 Postad 4 oktober 2007 2.7 är helt tillräkligt, eftersom den är widescreen och man oftast anväder de. På andra kameror är de ju 4.3 skämrm, som man inte använder eftersom bilden pressas ihop. :) Nu ska jag kila iväg och köpa mig en pc 303 sony kamera :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.