Rodge Postad 24 september 2007 Postad 24 september 2007 Jag behöver en vanlig, fristående DVD-recorder som kan spela in 16:9 utan problem. Har tidigare använt en ca. 4 år gammal Philips DVD-recorder inte fixar 16:9 korrekt. (Den har bara menyinställningar för 4:3, letterbox eller 16:9 vid val av avspelningsformat). Är det någon här på forumet som känner till någon vanlig "konsument"-DVD-recorder som verkligen kan spela in i 16:9 utan problem? Tacksam för förslag. /Rodge 0 Citera
Pehrbau Postad 25 september 2007 Postad 25 september 2007 Det trodde jag att alla moderna DVD-spelare med inspelning klarade. Eller? 0 Citera
Rodge Postad 25 september 2007 Författare Postad 25 september 2007 Det är ingen självklarhet för den äldre Philips-DVD-recordern, som jag nämnde. (En sån där "vanlig-hemma-DVD-recorder, alltså ingen extern DVD-brännare). Jag tror också, precis som du Pehrbau, att dagens DVD-recordrar fixar detta, och undrar om någon här på forumet kan rekommendera någon sådan maskin som håller måttet vad gäller funktionalitet och hög kvalitet på kodning osv. /Rodge 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.